Min bäste och älskade vän snarkar i hundhimlen nu





Jag sitter och skriver och tårarna trillar på min kind men jag känner att jag vill
göra detta för Tyson. Han är ju den som tröstar mig när jag är ledsen.
Det är som ett tryck i bröstet kan knappt andas.
Han var så modig sina sista timmar i livet. Han mådde inte alls bra men för vår skull
så viftade han svansen och försökte vara glad in i det sista. Det var det bästa han visste
att göra människor glada och han lyckades!!!!! Han var så älskad av våra familjer alla våra vänner
och även folk som precis träffat honom. Människor som var rädda lyckades han få att klappa honom.
På britsen hos vetrinären(stället han hatar mest) satt han jätte duktigt medans dom höll på att sticka honom
jätte länge och han fann sig i det för han trodde att dom skulle hjälpa honom och sen skulle vi åka hem...
Eller han kanske förstod vad som skulle hända och fann sig i det oxå.
Men nu valde vi att han skulle få avsluta sitt liv. Vi visste att han led.
Men tänk om han kunnat stå ut med det bara för att få gå på sin trädgård,äta skinka och sova vid sin
Husse och matte??? Jag tror att vi gjorde rätt men vem är jag att bestämma det?????

MIN ÄLSKADE TYSON DU ÄR EN ÄNGEL NU SOM VAKAR ÖVER OSS OCH JAG FICK ÄLSKA DIG
I 11 ÅR 3 MÅN OCH 1 VECKA.
JAG SAKNAR DIG SÅ JAG KAN SPRICKA!!!!!!!!!!!
9/7 1997-16/10 2008

DET HÄR ÄR FRÅN TYSONS 2 SISTA TIMMAR I LIVET



Kommentarer
Postat av: E

2008-10-18 @ 13:28:30
Postat av: Eva

Åhh......blir alldeles tårögd av bilderna o det fina du skriver.....

Vilken liten kämpe han var!!!

Kändes verkligen konstigt att han inte var med er hos oss igår.....tomt på något vis....

Saknar honom massor, det gör vi alla i familjen. Hoppas han får det bra där uppe i hund-himlen......

Massor av kraaaaaaaamar!!

2008-10-18 @ 13:36:17
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh... Jag känner din smärta och önskar jag kunde hjälpa till att lindra den på något sätt. Men som jag skrev igår, det hjälper kanske lite att tänka att han är pigg och frisk nu och att ni har gett honom det bästa tänkbara hundlivet som fanns att få.



Tänker på er!

STORA kramar!

2008-10-19 @ 09:31:37
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Emma

Världens goaste lille muffe....

2008-10-20 @ 07:35:51
URL: http://emmauppsala.blogg.se/
Postat av: Mia

Har inte varit inne här på jätte länge o vad är det första man får se då????

Fy vad tråkigt!!!! Sitter nu här på kontoret med tårar i ögonen.. I'll miss you Rocco!!!

2008-10-20 @ 10:43:53
Postat av: Eva

DU är utmanad av mig!!! ;-)

Läs min blogg!!!

Kraam

2008-10-22 @ 17:21:18
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0