Bowlingkväll med laget

Åkte upp till mitt "andra hem" för att spela lite bowling och äta. På med tävlingsstället och se till att inte förlora.
Först var det tacobuffe, tur man inte ätit på hela dagen=).
Här tvillingarna Lisa och Elin som delar nachochips.



Efteråt blev vi indelade i lag om 3 st i varje. Det var rätt kul för man tävlade mot alla 20 banor
och så fick man bara slå ett slag i taget. Kan säga att vårat lag borde stannat i baren istället eller nåt.
Vi kom på 16 plats. Tur jag inte är lika tävlingsinriktad som förr,då hade kvällen varit körd=).
När vi var klara med det åkte vi in till stan och till Elins lägenhet för att festa. Jag och några till körde.
Det var jätte kul att se junisarna bli riktigt onyktra nu när mormor inte var fullare än dom=).
Jag sparar mig till den stora avslutningen,då ska vi köra den med stil.....
Det var skönt att få skratta så mycket och ha en sån kramig och go kväll,jag behövde det!!!!!
Jag,lena,Emma och Jojjo stannade till på Mc donalds så vi skulle klara oss hela resan hem mitt i natten.


Kommentarer
Postat av: Nina

Mikaela; Jag läste precis på Emmas blogg om lille T. Det måste vara jättetufft för er just nu och jag ville bara skriva att jag tänker på er.



De varmaste kramar,

Nina

2008-10-17 @ 10:57:30
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Tänker på er!!

Kram kram S

2008-10-17 @ 12:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0