Varför har vi ingen snö...???

Jag vill oxå ha snö så jag kan åka massor med pulka:-). Men kanske inte så mycket
som dom verkar få uppe i vårt avlånga land. Tyson älskade att busa i snön.
När vi var Tandådalen vid nyår förra året, gick jag och tyson upp före dom andra
på morgonen och busade i snön. Sen var det skönt att komma in och dricka
cappucino och äta frukost. Det har gått 5 veckor sen tyson gick över Regnbågens bro
till andra sidan. Vissa dagar är saknaden fortfarande olidlig. Man vill bara få hålla om honom
och ge honom en puss på nosen.  Men snart kommer Cinna till oss och ska mysa.

Jag och tyson på en av våra morgonpromenader =)




Kommentarer
Postat av: Emsan

söta söta trubbnos. Han ÄR saknad! Men snart kommer Cinna!

2008-11-25 @ 07:47:35
URL: http://emmauppsala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0