Stjärna på is =)

Tog med mina skridskor och åkte till ishallen i Gislaved. Snacka om rin(k)rostig.
Jag stapplade ut på isen och när jag åkt en vända fram och tllbaks så kändes det
som mina benhinnor skulle brinna upp. Tillbaka in i båset och knyta om skridskorna.
Sjutton vad stel man är i början innan man vågar släppa loss. Vi åkte lite slalom mellan alla små
söta barn från 3 år upp till 12 kanske. Det är ju livsfarligt när man inte kan få stopp på grjerna så fort som man vill;-).
Det blev en mjukstart och vi åkte 40 min kanske och sen värkte det i muskler man inte trodde fanns.
Det här ska jag göra om igen snart,det är ju verkligen jätte kul!!!!!
När vi kom hem åkte vi till E och J för lite poker. Jag kom mitt i läggdags för barnen så Amanda
och jag läste sagor eller rättare sagt jag försökte läsa. Munnen gick i ett på henne så jag fick inte en syl i vädret.
Då är det illa när inte ens jag hinner säga nåt;-)
Vi hade med lite presenter till E eftersom hon fyllt år i veckan. Vi hade köpt Singstar.
Jag kan säga att pokern blev inte så långvarig som den brukar. Det är så konstigt att det kan vara så kul att sjunga,
Vi höll på till halv 3 på natten.
Pokerhajarna



Fattar inte hur Pärla kan sova i vårt oväsen



Hittade min favvo låt på singstar=)


Kommentarer
Postat av: E

Vilken toppenkul kväll vi hade o tack för den roliga presenten. Hoppas ni kommer o gör mig sällskap många gånger med det spelet (ska se till o inhandla lite fler spel så vi inte trötta ut dom).

Kraaam

2008-11-02 @ 17:01:09
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0