Shoppingrunda

Har precis ätit en mysig middag bestående av  pepparbiff(Stekt som en kolbit)
och potatisgratäng. Men nu blev jag så mätt så jag inte orkar röra mig.
Åkte till värnamo i eftermiddags för att shoppa i min favorit affär Trend House.
Där jobbar en tjej hon är jätte duktig på att plocka fram det jag vill ha.
Jag gillade henne extra idag hon trodde att jag bara var 24-25 år:-). Det måste väl betyda att hon har rätt va....;-)
Sen åkte vi och handlade mat, Mattias fick välja och då blev det ovanstående rätt.
Håller på att ladda för " sista natten med gänget". Ska på årsavslutning med fotbollen imån ,ska bli så kul!!!
Känns skönt att jag kommit igång med lite löpning igen. Har väl blivit 2 mil den här veckan.
Man kanske skulle satsa på att springa nåt kul lopp till våren??? Får se vad det blir av det hela.....
Nu när jag kollar på idol kom jag att tänka på en annan kille som var med i Fame Factory(tror jag)
Han har skön röst och låten är bra. Om ni andra fått er musiksmak från era pappor så vet jag inte var jag
hittat min nånstans......


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med nån som plockar fram kläder och hjälper till och föreslår kombinationer. Sen verkar hon ju väldigt klok med!! :)

Den låten är bra, tyvärr gillar jag inte honom, men med någon annan hade den varit kanon!

Kram på dig vännen

2008-11-08 @ 11:01:53
Postat av: Nina

... Från brevbäraren kanske? ;-)



KRAM till dig som tydligen bara blir yngre och yngre hela tiden.. Lucky you! ;-)

2008-11-08 @ 19:18:38
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0