Pysseltant Gela

Nu syster kan du vara lugn! Idag hade jag bättrat mig med frukosten.
Jag bytte ut colan mot en bunt pepparkakor,bra va;-) ?
Jag har ju inte riktigt kommit igång med mitt pussel än men den som
väntar på nåt gott..... Men jag ska ta tag i det snart!
Jag är väldigt sugen på en pysselkväll, att göra lite julkort och dricka massa vin och viltglögg:-).
Vinet behöver jag för att få mycket fart på min fantasi och bli lite kreativ.
Vi hade det förra året och ni fick mig att tycka det var kul att pyssla eller så vad det att
dricka vin jag minns inte. Är det nån som vill vara med mig så är det bara att hänga på!!!
Nu ska jag mysa ner i ett bad för nån i världen har smittat med halsont.


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hänger absolut med på lite pyssel :-)

Kan det bli bättre, pyssel, trevligt sällskap och vin o glögg??......tror inte det ;-)



En krya-på-dig kraam vännen!

2008-11-19 @ 19:04:28
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Malin

Pyssel!! Jippi! :)

Tävling förresten.. ABSOLUT! Är inte ett dugg rädd för dig o din stora käft! ;)

2008-11-19 @ 20:47:44
Postat av: Nina

Jag är också gärna med och pysslar- kreativitet är ju mitt mellannamn när jag fått några glas rött i mig!! Ska vi försöka sy ihop något på jobbet i nästa vecka? Dvs. bestämma ett datum?



KRAM

2008-11-20 @ 07:39:08
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Sofie Kiseloska

Jag vill med vara med;) Pyssel e kul!!

Kram Sofie

2008-11-20 @ 19:18:10
Postat av: Nina

Tack för att du kom igår Mickis, och tack igen för den fina presenten (alldeles onödigt dock för jag tycker om dig/er ändå! ;-)).



KRAM till tusen!

2008-11-21 @ 07:30:09
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0