Måndag morgon

Idag var det pensionärsvarning igen;-). Jag vaknade tidigt och var pigg men det kan bero
på att jag somnade rätt tidigt igår efter en hård helg.....
Det bara regnar och regnar utanför mitt fönster men jag tycker det är rätt mysigt.
Jag tände ljus till frukost och satt med filt och kurade. Denna veckan med kvällsskift är den första utan att jag har tyson hemma på morgonen,det känns jätte tomt.
På tal om pensionär så fick jag låna ett pussel av Eve som hon tyckte jag kunde sysselsätta mig med.
Det ser rätt kul ut men måste bara komma igång. Hoppas du inte är för rädd om ditt pussel Eve
för du vet ju att jag inte har nåt tålamod..;-)
Idag fyller den goaste gotlänningen Mia 30 år! Hoppas hon får till en kul fest om ett tag när lilla
Astrid växt till sig.
Nä nu får jag nog försöka ta mig i kragen och fixa till lite mat

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vaknar aldrig tidigt!!! Det är nog för att jag inte är lika nära pensionen som du....



Fick du mejlet med bilder är Carlos?

PUSS

2008-11-11 @ 07:56:39
URL: http://emmauppsala.blogg.se/
Postat av: gela

ja tack det fick jag=). Jag tror M blev nöjd oxå!!!

puss sötaste

2008-11-11 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0