Hörde på radion....

När jag gick till jobbet häromdagen lyssnade jag på radio.
Inslaget handlade om regnbågsdjur....??? Hade aldrig hört ordet faktiskt.
Iaf så är det djur som är homosexuella och i stockholm fanns det en
utställning nu som handlar om regnbågsdjur. Panelen i radion skulle säga om dom var för eller emot
en utställning.
Jag tycker väl så att är det någon som vill gå och se på det här så låt dom göra det och alla andra slipper.
Panelen var väl ganska enig om samma som mig. Många hävdar ju att det är mot naturen att vara homosexuell,men när det tom finns djur som är det så kanske.......?????
Med detta vill jag säga att man kan göra debatt och inslag om allt...=) och framför allt tjäna pengar på allt.. Jag fick iaf lära mig nåt nytt den dagen:
Att homosexuella djur kallas regnbågsdjur =) =) =). visst är det ett mysigt ord?
Jag skulle kunna ta upp den debatten om Tidelag men jag spara den någon dag tror jag....

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

När jag å carlos var på cosmonova såg vi reklam för utställningen om regnbågsdjur. Jag blev lite sugen på att se den faktiskt....verkar intressnt, och lite gulligt!



Puss

2008-11-15 @ 15:16:37
URL: http://emmauppsala.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja du, det var verkligen ett spännande ord för "såna" ;-).

Säger som Emma, hade nog oxå kunnat titt på den, bara för att vara lite nyfiken......

Kraaam

2008-11-15 @ 15:48:03
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0