En kall och klar dag=)

Började dagen med glas kall cola för att vakna till (erkänn att det är lite bättre än kex;-) ).
Tog på mig varma kläder och reflexer och började traska till jobbet kl 06.10.
Jag har alltid morgonpasset i P3 i öronen och dom lyckas nästan alltid få mig på gott humör
fast det är morgon.....;-)
Ska försöka få det som en rutin att gå till jobbet. Förresten när blir det en rutin...???
Är det varje dag eller varannan?
Nu kom jag hem efter en kvällsrunda,luftade Mattias plus att jag behövde få den goda
köttfärssåsen att landa i späcket...;-).
Nu ska jag häva mig i soffan och kolla om jag får diamantbollen i år eller om det blir nån
inte så bra fotbollsspelerska med mindre tekniska kompetenser än mig:-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas verkligen du får diamantbollen, den är du verkligen värd ;-).

Kraaam

2008-11-17 @ 21:43:42
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ärligt talat syrran! Kex är mycket bättre än COLA! Kan du inte dricka en kopp kaffe eller nåt? MEn om du måste välja mellan cola och kex - då får det bli kex!



PUSS

2008-11-18 @ 07:03:16
Postat av: Malin

Håller inte med "syrran" ;)

Cola är både bra för huvudet och figuren! Toppa med några ostbollar och du har en fullgod frukost!

Kram!

2008-11-18 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0