Dagen efter och fars dag

Idag är det fars dag säger dom som vet... Tycker det är överskattat
men det är ju lätt för mig att säga som inte har nån relation till min pappa.
Ibland känns det som man är lite ledsen över det men när man sen tänker
på hur han beter sig så kan det kvitta. Jag har världens bästa mamma som ställer upp.
Igår var det ju sista natten med "gänget" eller det hoppas jag inte. Var på årsavslutning
och det delades ut priser. Det blev inte nåt jätte party som det brukar. Jag tror det kantades
av att det blev många farväl och tårar. Det var inte bara jag som slutade utan även två tränare.
Idag känner jag stor tomhet,vet att dom inte är långt borta om jag vill träffa dom. Kvällen avslutades
jätte trevligt på "vårt" uteställe med dans och mer gott att dricka. Man får försöka ta med sig allt det
roliga och tänka på allt annat kul jag kan göra nu. Känns som jag är inne i en söka period. Jag vet inte
nåt vad jag vill göra och så får jag tankar om att jag vill flytta.
Här är lite bilder från världens bästa HFF

Mickan Hanna                                Malin                                          Elins rumpa              Avbytarna
                            
                                              Denise                            Tomas tränare                     
Schlager Lena                                                                                                                                   partybrudar
                      

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får flytta in hos oss, här är du alltid välkommen ! :)

2008-11-14 @ 22:08:54
URL: http://niieminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0