Sammandrag från helgen

I fredags fick jag tummen ur (hi hi) och lämnade in förlovningsringen för att göra
den större. Stukade ju fingret typ i februari men fick inte väck den förrän jag haft magsjuka i några dagar.
På kvällen grillade vi och jag drack en cider i min solstol. Då är livet gott!!!!
Lördag då är det match igen. Denna gången åkte vi till Vimmerby. Matchen slutade 2-2.
Som tur var så gick resten av resultaten vår väg och vi leder fortfarande serien. Men det är många matcher kvar!!
Matdags på Mr Burger i vimmerby.

                 
På söndagen  var det kalas för Janne. Vi fick både Grillspett och senare även tårta.
Jannes barnbarn var med så det var full fart hela eftermiddagen. Vi lekte tjuv och polis,målade i målarbok
och spelade även lite fotboll(måste ju börja  träna dom i tid).Kul att träffa dom vi ses inte så ofta!!!


                   
På kvällen tog jag och Mattias mc:n till smålandsstenar för att kolla på mitt förra lag.
Vi satt i solen och myste. Malin kom förbi och kollade oxå, det var väldigt otippat men jätte kul=).

Idag Måndag har varit en hektisk dag. På jobbet var det fullt upp och det flöt inte helt smärtfritt,men
problem är ju till för att lösas(nu lät jag äckligt positiv =) ). Hann med en runda till kiropraktorn med.
Han hade lite att rätta till så snart är jag som en 18 åring igen. Har även städat och varit ute och sprungit.
Fick lite inspiration till löpningen från en vän=).
Puh nu är det nog dags att snarka lite.......

Kommentarer
Postat av: Eva

Va duktig du är som fått inspiration till att springa lite. Tror du att du kan smitta av lite till mig? ;-). Är verkligen lat för tillfället!
Puss vännen!

2008-05-13 @ 08:09:47
URL: http://smiletweety.blogg.se
Postat av: Emsebemse

Vilka goingar! De är såååå söta Rizze och Bella. Längtar tills jag får busa med dem!

2008-05-13 @ 08:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0