Kaos=)

Hjäääälp så det ser ut..... Jag tycker inte om när jag inte kan
hitta saker. Allt är verkligen utspritt i hela huset. Kan inte förstå varför ingen av mina vänner gnällt
så mycket under sina renoveringar.....? Jag har ju kaos,vill bara städa hela tiden men det finns
inget att städa med för det är undanplockat=). Nån gång blir väl vi färdiga med( kanske lite fortare
om jag inte jämt var borta). Jag har bestämt mig,nu ska det gå undan och se till och bli färdigt för det
är ju underbart väder ute.
Jag var och tränade igår. För en gångs skull gjorde jag som jag blev tillsagd. Min kiropraktor säger att
jag inte får göra målvaktsövningar ooch igår lät jag bli och bara sprang och hoppade.
Det tycker jag är ett stort steg för en envis tjurig gammal målvakt. Men det är väl så när smärtan tar över
eller om det är så att jag blivit mogen........=).
På vägen hem stannade jag vid en sjö och bara satt och tittade ut över den och bara drömde 
mig iväg. Finns det nåt mer rogivande?????
Dags att sluta drömma och börja jobba=)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill läsa fler och bra bloggar. Finns massor, men bara vissa som man fassnar för. Dem som har det där lilla extra!

Kan du hjälpa mig med att skriva din/dina favorit/läsvärda bloggars bloggadresser till mig?!

Kankse är det din blogg?

2008-05-28 @ 07:36:16
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Emsebemse

Föstår att det är besvärligt för en pedant som du när det är stökigt. För min del skulle det nog gå bra. Förresten så är det nog nästan lika stökigt här hos mig även om jag inte renoverar....hehe
Puss

2008-05-28 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0