En lördag utan match....

Jaha vad hittar man på då.......
Vädret är sol men lite blåsigt. Tur man inte var i Mariestad, hörde att det
haglade och åskade. Gillar inte riktigt åska men det går bättre och bättre.
Eve kom och hälsade på och vi bestämde oss för att åka mc. Hon är en tuffing som vågar åka med mig=)
Vi bestämde oss för att åka till Falkenberg och äta. Vi åt på Harrys,en stor god baconburgare=).
Vi träffade på lite andra mc åkare med snygga hojar man kunde spana på. När vi ändå var så nära Varberg
tog vi svängen förbi Eva och Janne. Där fick vi kaffe och låna varsin tröja.Det var välbehövligt,har
inte riktigt lärt mig hur mycket jag ska ha på mig och lurade även Eve lite grann.

Eve i mammas för stora mc ställ. Torget i Falkenberg        Min goda baconburgare.

                                          
Den här texten började jag på i söndags. Men en kombination av att Tyson mått lite sämre
och att vi kört ihop en hel del hemma så orkade jag fortsätta idag.
Kommer även härma mina vänner och lägga upp lite bilder på hur arbetet iköket ser ut.
Men det tar jag en annan kväll för nu är det dags att gå och lägga sig. Fast det är inte
säkert det finns nån plats kvar i sängen, för en sån liten hund kan ta upp STOR plats.

Kommentarer
Postat av: Kaffe-polarn ;- )

Mmmm....va go hamburgaren såg ut =), jag är hungrig, ovanligt va?!...
Pöss på dig!!

2008-05-22 @ 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0