Tisdag 4/3

Ooooops nu var det många dagar sen jag skrev nåt. Men vädret har ju varit kanon både igår och idag,dock lite kallt
men värmen kommer=). Jag var tvungen att lufta min lilla hoj igår och se om  den fungerade. Surprise det gjorde den=)! Det blev bara en snabb liten runda men ändå......
I lördags hade jag och Eve en heldag och det är inte ofta det händer nuförtiden.
Det blev lite shopping, fika,promenad,hälsa på en vän som flyttat och sist men inte minst SCHLAGER!
Denna omgången var ju den bästa hittills och rätt låtar som vann.Alltså Björn Gustavsson blir ju bara bättre och bättre. Jag garvade så åt honom=)

Det känns lite konstigt...... Idag fyller min plastbror 31 år,lika många som mig. Han har varit ganska sjuk nu en tid
utan att jag egentligen vet hur han mår. Hoppas han mår bättre!
Då tänker ni varför ringer hon inte bara honom....? Förhållande till min far och hans kärring är inte det bästa.
Men det orkar jag inte älta nu.
I alla fall grattis Henke!!

Nu ska jag snart åka iväg på min sista natt-träning. Ikväll blir det nog ett
hårt pass med vår målvaktstränare Anna. Utan hennes piska hade jag aldrig gått framåt så
mycket...!
Matilda min efterträdare, Anna och lilla jag=)

image38

Kommentarer
Postat av: Mia

Mickan, du ser så där glad ut.. Som bara du kan göra!! *haha*

2008-03-05 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0