Snö idag.... Var det tvunget...???

Den här morgonen kunde börjat illa..... På väg för att lämna in bilen för att laga parkeringsskadan
så hamnade jag i en moddsträng och bilen bara gick rätt fram,kunde inte styra och fick sladd och över på den andra körbanan. Men turen var på min sida jag fick inget möte ....... puh!
Sen höll jag på att bli kvar i smål.stenar,åhh hemska tanke=).Det var en liten vän till mig som var trött och tankspridd=).
I alla fall så har det varit en bra dag!
Jag dammade av mina små godingar ikväll och ställde i ett ställ som jag fått av Mattias. Den blå är min snygging
och favorit. Sen var jag tvungen att riva av några ackord men jag gör inga konserter för allmänheten.

                                                   
Sen gav jag mig ut på en löprunda. Ja jag hade dåligt samvete för all skräpmat i helgen och var dessutom riktigt rastlös i hela kroppen.
Tyson hängde med på nerjoggnings varvet och hans pappa hade en egen runda.

                                               
Efter en varm dusch och ett hårt träningspass behöver man näringsrik mat....
Därför åt vi glass med maränger och MYCKET kolasås=). Mmmmmmm

                                             


Kommentarer
Postat av: Virrpannan

Förlåt!! Hur kunde jag nästan glömma bort dig?
Tack för igår, du får mig alltid på bättre humör och tankar!
Kram

2008-03-19 @ 11:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0