Regniga söndag

Regn regn och åter regn....... Vilken sömnig dag! Idag har jag varit hemma nästan hela dagen,första dagen den här veckan puh! Skönt att få lite gjort. På eftermiddagen var jag hos Eva på Me and I party(kläder). Det finns en hel del söta barnkläder,men till vuxen inte riktigt min stil...... men det kan ju bli=). Men fika är alltid gott!

Åhh vad jag längtar efter våren nu! När man kan sitta på altanen och mysa och äta frukost med sin sambo 
        

Gå på speedway
    

Åka Mc
  

Sola och bada pool,klä sig i snygga campingkläder och fira midsommar i ett yttertält

                 

Kommentarer
Postat av: Camping-bruden!

Vilka mysiga bilder du hittat;-) Längtar oxå till denna tid, det finns liksom så mycket man kan hitta på då....Hmm....åka hoj....fika på ett mysigt sommarfik....fira midsommar....bada.....och förhoppningsvis sola sin bleka dräkt! Puss o kraam

2008-03-09 @ 19:58:42
Postat av: Anonym

men oj då, jag glömde ju få med det nästan viktigaste.....grill-party förstås!!!!

2008-03-09 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0