Julen vara väl till påsk.........

Tillbaka igen i verkligheten.... Det har varit alldeles underbart att få vara i Uppsala
och träffa Lillasyster och krille. Åhh vad jag märker att jag saknat henne när jag är där.
Det är tråkigt när man måste lämna och åka tllbaka till sitt liv här och hon har sitt där.
Men sånt är livet och man får ta vara på den tid man får ihop. Ja vad har vi gjort då
egentligen...? Vi har varit ute och gått med hundarna rätt mycket och busat. Tyson gillar sin
kusin Cinna.

        


Vi gick inne i stan en dag och kollade i affärer. killarna tröttnade ganska snabbt och gick och satte sig på en pub.
Alla tjejerna Tallberg hittade en del att shoppa=).
Vi shoppade även lite färg och slingor för vi tyckte det var välbehövligt till mitt hår....
Efter några timmars shopping blev vi hungriga och gick till en kina restaurang. Det satt fint i kistan.
När vi skulle handla mat på vägen hem, träffade jag på en gammal fotbollstränare till mig.
Det var riktigt kul att se henne,hon var en stor förebild för mig när jag var yngre. Vad är oddsen att man ska se nån man känner i en stad 50 mil bort???
image65

När vi kom hem vart det olika aktiviteter.

                              
Några sov....                               Andra spelade tv-spel       Några testade hårfärg=)

Jag kan väl säga att jag blev så där nöjd med min oranga färg på håret,men
tackar min frisör att hon inte gav sig...
På söndagen åt vi påsk-buffè innan det va dags att bege sig hem.
Resan gick bra,det var bara Tyson som tyckte det var varmt och trångt. Skönt man hade Ipod och kunde lyssna ljudbok ( Tack Patrik). Det har varit en lugn och skön helg,men det är först då allt hinner ifatt en.

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpan och Krilledille

Hej! Tack för en underbar helg. Ser ju ut som om vi haft det vääääldigt trevligt när vi tittar tillbaka på bilderna =)
We love you!
PÖSS

2008-03-25 @ 11:56:13
Postat av: raggaranna

ser ut som ni haft en supertrevlig påsk! jättefin i håret, ska bli spännande att se. puss på dig gumman. o psst...jag skrev drinkar bara för det lät bättre..egentligen var det grogg hi hi, e man ragger så e man!

2008-03-25 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0