Äntligen börjar det ljusna

Åhh man börjar känna att det snart är vår! Igår var vi hos vår kompis Patrik,han hjälpte herman att få
lite vård så här innan högsäsongen börjar så han kan komma i form......
Vi hade hjälp av en liten reparatör vid namn Filip,han gjorde allt han kunde för att stötta oss=).
Efter att ha arbetat hårt en stund så blev delar av teamet trötta och behövde vila.......

image55

Några timmar senare åkte jag hem på en ompysslad hoj.
På kvällen var det schlager final som man väntat på ett tag nu.
Det blev en trevlig kväll hos Erlandssons som vanligt!





Idag har vi varit rätt duktiga,man får mycket mer energi så fort solen är framme=).
Jag har planterat lite mini påskliljor och tvättat bilar och lagat mat.

image57

På eftermiddagen tog jag med Eva ut på en skräckfärd. Åka mc med mig är ingen lek eller så är de det=).
Det var kanon mysigt om en LITE kallt om fingrarna. Skönt att äntligen få lyfta sina vingar och flyga.........

image56

Kommentarer
Postat av: Hon som vågade åka med ;-)

Tack för turen vännen.....det var såååå härligt :-).
Kraaam

2008-03-16 @ 19:16:38
Postat av: Pat

Förstår om det kändes härligt, jag är inte alls avis ;).. Eller JO!!!!!!!!!!!!!
Längtar så tills jag får höra min lilla leksaks mc brumma lite...

O härliga Herman är inte riktigt klar än.

kraamis

2008-03-17 @ 09:11:50
Postat av: Emsebemse-buse

hehe, nu gick det äntligen att kommentera! HA! Jag var kanske bara en trött utsliten lärare den kvällen då jag försökte sist. Risken finns! Vilka mysiga vårbilder! Ta med dig kameran upp till din lilla syster så kan vi ta lite fina vårbilder här i Uppsan! PÖSS

2008-03-17 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0