Snart Läggdags?

Nu är snart denna tisdagkväll på andra skiftet slut.
Solen börjar gå ner och jag ska snart ta min hoj och brumma hem.
Hörde tyvärr att Lejonen fick stryk i speedwayn=(.
Funderar på om jag ska måla tak när jag kommer hem eller om jag ska
lägga mig och sova till vänner. Längtar så till köket är klart och
man slipper bry sig. Det här lät som en bra ide`när vi startade för 6 veckor sen,
och det kommer jag tycka sen när det är klart med. Men just nu är det segt.
Vi har ju faktiskt inte så mycket kvar det så det är bara att bita ihop och jobba på!
Har faktiskt inga träningar nu men då måste jag jobba kväll istället.Men nästa vecka måste jag
ju få massa tid att greja på=).
Nu ska jag stänga av datorn och släcka för att gå hem.
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Är såååå spänd på att se köket färdigt ;-)

Sov gott vännen!

God natt!!

2008-06-24 @ 22:26:51
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: lillstrumpan

saknar dig syster-yster...

2008-06-29 @ 15:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0