Fotbollsfest

Härligt nu när det är massa fotboll på tv. Man får heja fram sitt kära sverige
att gå så långt som möjligt. Jag håller även på Holland,vet inte varför jag gör det(Fanns säkert nån snygg kille där;hi hi)
Men till min stora förtjusning så har dom spelat den roligaste fotbollen under EM
Blir jobbigt om dom möts i kvartsfinal som det lutar åt=). Härligt äntligen få använda sin nya tröja.

                                

Igår var det hemmamatch för huskvarna ff dam igen. 
Vi skulle starta matchen med en annorlunda uppställning. Jag tror det gjorde oss bekymrade
och vi startade matchen dåligt men hade ändå med oss 2-2 in till andra halvlek.
Till andra halvlek ändrade vi om till det vanliga och det blev bättre fart under dojjorna
och till slut kunde vi vinna med 5-2. Bra jobbat brudar!
På kvällen var det avslutning med laget. Vi blev bjudna på mat och kollade på sveriges match 
på storbilds tv. Efter det var det förfest och som bekant är dom nästan alltid roligast.
Jag lärde mina lagkompisar att dricka hot shot och nu får jag inte ha dem ifred längre.

                    

Efter kl 22.00 tog vi bussen in till stan för att gå på Twin. Det är utestället nummer 1
för mina lagkamrater(jag tycker mest det är trångt). När vi shotat lite till och även dansat 
blev vi hungriga och åt på sibylla. Där träffade vi några bönder från värmland.(dom pratade precis som dom i filmen smala Sussie,hi hi). Jag var tvungen att skoja lite med dom men det körde ihop sig lite för mig....=)
Jag hade en toppen kul kväll med mina underbart goa lagkompisar.
Tack för att ni förgyllde min kväll och natt......=)

                


                                             

                     

 
                   
              






               
                           
















                

Kommentarer
Postat av: Eva

Ser ut som du haft en kul helg, och det är väl klart, med lite shots kan det väl inte bli något annat :=). Kraam

2008-06-16 @ 10:00:49
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0