En långledig helg med lite firande=)

Tänkte bara lägga upp lite bilder från den gångna helgen! Tycker Eva redan berättat allt....=)

Torsdagkväll när vi kom fram               Festmåltid med massor av köttbullar   Filip vill jag ha med till ullared att
 Fotboll och hot shot                               och gott sällskap                                        köra min kundvagn
                                                        

Tyson blev trött av att fira                     Mattias och Filip ute och cyklar          Vi fick ihop ett kärlekspar i 
                                                                                                                                  slutet på kvällen=)

                                                                    

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka fina kort du lagt ut o det där kärleksparet tror jag starkt på ;-)

2008-06-22 @ 20:29:56
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Pat

Det är inte konstigt Filip ibland är förvirrad... ;).. ni lockar ju honom med hemskheter... FY ;) ..

Tur att Amanda fanns där o kunde ta hand om honom ;)

2008-06-23 @ 08:54:58
Postat av: Emma

Åh, vilka fina bilder, såg ut som en härlig helg! Nu drar jag till spanien där playan väntar....

Älskar dig syrran!

2008-06-23 @ 21:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0