Wow vilken kväll!

Med popcorn och cola precis som på bio gick jag och satte mig på Ullevis läktare.
Jag såg fram emot en trevlig kväll. Men det blev bättre en så=)!!!!!
Jag trodde jag skulle sitta lugnt och bara digga men det blev mycket
hopp och dans och sång så popcornen fick hamna åt sidan.
Fattar inte hur en gubbe på 60 år kan se så fräsch ut och hålla på och
röja i 3 timmar. Jag var nog tröttare än honom. Det var en helnöjd Mikaela som somnade
i bilen innan vi knappt ens lämnat Göteborg. Han är nåt jag skulle rekomendera att se
om ni har chansen!!



Mattias och hans pappa väntar spänt på att det ska börja!



Min favorit låt från kvällen


Kommentarer
Postat av: lillstrumpan

Oj vad roligt! Carlos var oxå mycket nöjd med bossen i lördags. Han var nämligen besviken på fredagens konsert, tur att ni var där på lördagen!



Härligt!

2008-07-07 @ 11:02:46
Postat av: Nina

Ja, den här lyfte verkligen taket (som visserligen inte finns på Ullevi), men du fattar säkert vad jag menar! Där fanns flera riktigt goa rökare... Vad tyckte du om avslutningen t.ex.?! F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.T. Jävlar i havet vilken KUNG han är!!! Kram!

2008-07-08 @ 12:55:59
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0