Fixa till trädgården

Det är nog nästa projekt när köket är klart. Jag såg igår när jag klippte gräset
(för en gångs skull) hur mycket som behövs göras i trädgården. Jag brukar slippa undan klippningen
med orden: Jag är gräsallergiker=). Men igår fick jag det bekräftat. Jag mådde verkligen jätte dåligt efter jag
klippt färdigt. Ögonen var svullna och halsen kliade som 4 myggbett och näsan rann. låter som en karlförkylning va?(ler)
Jag trodde nästan själv innan att jag hittat på
att jag inte tålde gräs,för det funkar rätt ok att vara målvakt och slänga sig.
Men iaf när jag gick och klippte utmed häcken så börjar den röra på sig och ut hoppar en hare
precis framför gräsklipparen,jag blev livrädd. Trodde det var en 2 meters orm minst=).
Det jag ville komma fram till var att jag har mycket jobb framför mig i trädgården,kul när man hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0