Ännu en dag av renovering

Nu börjar det äntligen bli klart!!! jippiiiiiii. Det är en del finjusteringar och lite städning
kvar och sen ska väl allt vara klart. Var lite negativ ett tag och trodde aldrig att vi skulle
hinna klart till semestern,men nu ser det ljusare ut. Efter regn kommer solsken (som han säger i Torsk på talinn =))
Det känns som vi är väldigt nöjda! Både över att köket blev bra och att vi inte slagit ihjäl varandra=).
Var säkert nära några gånger.  Mattias har varit jätte duktig och fixat mer än han nog själv trodde han kunde.
Han och Patrik har hjälpts åt att lösa vissa saker med bra resultat.





Nu ska jag försöka gå och sova. Är inte trött på kvällarna just för tillfället, har nog att göra med
att jag inte tränar just nu. Behöver hitta en bra bok. För dom jag läser nu är inte jätte bra.
Har ni nåt bra tips på bok så säg till!
SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Köket blev verkligen jättefint, ni har verkligen slitit o varit duktiga. Ha en bra dag på jobbet. Kraaam vännen

2008-07-03 @ 10:32:51
Postat av: Emma

Hej syster-yster!

Mamma, janne och jag oooh-ar och aaah-ar över det GRYMT snygga köket! Wow! Längtar tills vi får äta en smaskig middag i det fräsiga köket.



Nu myser vi i Uppsala! Puss puss

2008-07-03 @ 21:21:46
Postat av: Nina

WOW! Så snyggt det blev!!! All eloge till er som har slitit så - här har ni er belöning! :)

KRAM

2008-07-08 @ 12:52:46
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0