Vad gör man mitt i natten.....

Jag känner mig jätte trött i kroppen men ändå kan jag inte sova. Jag känner mig lite ledsen och har dåligt samvete.
Stackars tyson fick vi lämna kvar hos vetrinären,det gjorde så ont i hjärtat att lämna honom där! Jag vet ju att han ska bli ordentligt undersökt och att dom tar hand om honom men han tycker nog att jag övergett honom. Helt ensam i en liten bur utan sin filt ens. Hoppas allt går bra så jag får hämta hem honom imorgon.
Nu ska jag försöka sova lite för det e ju snart dags att stiga upp......
sov gott!!!


image9

Kommentarer
Postat av: M

Tänk va glad han kommer bli när du kommer o hämtar honom... du gör ju det här för hans skull. Förstår att det känns jobbigt ändå.. Kram

2008-01-23 @ 11:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0