Nu var det Måndag igen....

Idag var det lugnare efter en rätt hektisk helg. Hela min lördag gick åt till fotboll. Jag åkte kl 10.00 och kom hem 02.30. Det var som jag trodde,mycket bättre motstånd i den här cupen. Vi kom till semifinal och förlorade mot samma j-la (förlåt) lag som förra året...... Då var man inte kul att ha att göra med kl 23.30 efter en lång dag=).
Men på bussen hem var det sång och glada miner igen.
På söndag morgon upp igen och börja röja lite i huset och laga lite mat till veckan. Vid middag åkte vi upp till jönköping igen( för vilken gång i ordningen denna veckan vet jag inte) för att kolla på hockey,damhockey. När jag blir stor ska jag spela hockey med som dom tuffa brudarna=). Här är min kompis Elin   


image7



Här är hejaklacken. Det var rätt ödsligt när det sitter 30 personer i en arena som tar ca 8000 pers.

image8


Efter hockeyn åkte vi till A6 för att köpa mer tapeter eftersom vi missbedömt läget lite. Det sista av tapeteseringen blev klart den kvällen, nu återstod bara städning och gardiner och lite tavlor. Jag blev riktigt nöjd faktiskt. Tyvärr denna gången blev det ingen pingis hörna men kanske nästa gång jag gör om. Jag skulle gärna vilja möblera om men vet inte hur jag vill ha det. Alltid denna beslutsångest =). Kanske kan få lite inspiration från mina flitiga vänner....

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken heja-klack!!!
Och vilken bloggare du blivit ;-)
Syns imån Bull.
Kraaam

2008-01-21 @ 22:23:17
URL: http://smiletweety.blogg.se
Postat av: Malin

Hej o hopp! Det är ju snart fullt med inlägg här... fortsätt så ;-)
Jag är lite småsur just nu, lyckades låsa min telefon igår och nu hittar jag inte PUK koden... ordningsamma Malin!!!
Kram

2008-01-22 @ 19:00:36
Postat av: amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

NICE hejjarklack ;)

2008-01-23 @ 13:41:11
URL: http://nyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0