Mitt i natten bloggning

Då har det varit tisdag och det betyder natt-träning. När man kommer hem efter att man kört bil en timme
så är man ganska pigg.......
Fördelen med så sen träning är att man hinner lite mer och sova kan man göra när man blir gammal...... (kommer
från en som har en mat och sov klocka och älskar att sova)
Hade egentligen behövt vila upp mig inför helgen då det är party både fredag och lördag. Jag känner att jag är kaxig nu men kom tillbaka på lördag morgon.......
Tidigare ikväll fick jag vuxen poäng, jag bakade frallor. Jag kan säga att dom satt fint nu inatt=).





Ulf lundell perfekt att lyssna på i bilen



Kommentarer
Postat av: Malin

uj, nu fick jag prestationsångest.. baka frallor o träna... sånt som jag oxå borde göra ;-)
kraaaaam

2008-01-30 @ 17:25:50
URL: http://choppa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0