Jag trodde inte riktigt jag var så fanatisk.......

Vi åkte på mc mässa i göteborg idag. Jag körde 1,5 timme i ösregn och då menar jag ösregn.
Vi parkerade en bit bort ( jag gillar inte att köra i göteborg) och fick gå i ösregnet och blev dyngsura. Paraply skulle vi ju inte ha att bära på inne..... Väl inne hittade jag många snygga hojar som jag skulle kunna äga (förlåt Herman).
Sen gick man flera timmar utan mat för äta det hann man inte riktigt.....

image11
image10


Sen hittade jag min favorit...........

image12

Mmmmmmm dom här måste jag bara ha


image13


Kommentarer
Postat av: Eva

Coool....den där lilla rosa......
Och stövlarna skulle sitta fint på dig;-).
Synd vi missade varandra på mässan.
Kraam

2008-01-27 @ 11:10:40
URL: http://smiletweety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0