Helg igen,jippi

Då har det gått en arbetsvecka till och man är äntligen ledig!
Imorgon ska jag göra nåt jag verkligen gillar att göra! Suck säger nog mina vänner,alltid den
där fotbollen=). Vi ska åka till Mjölby och spela cup. Skönt det här året slapp vi åka kl. 06.00, det är tidigt för en sån morgontrött varelse som jag. Det är kul att spela på sån liten plan inomhus,för vi gör inte det mer än när vi åker iväg på såna här cuper.
Förra helgen spelade vi i ishallen i Nittorp. det gick bra och vi vann! Vi får se vad vi kan göra i Mjölby,känns som det är mycket bättre motstånd här.


image6

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevligt att du börjat blogga:-) jag sitter utanför silvan o väntar på ett badkar.
Lycka till i helgen vännen! Kram

2008-01-18 @ 19:11:12
URL: http://choppa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0