Tur det finns hjälpsamma människor.......

Jag ber om ursäkt redan nu för mitt språk.... Jävlar,helvete, faaaaan.
Jag åkte till Gislaved för att fika med en kompis. Jag parkerar bilen och går mot fiket.
När jag gått en bit hör jag en smäll, jag får känslan av att det var min bil som blir påkörd så jag vänder
och går tillbaka. Mycket riktigt är det så och Puckot har bara smitit..........på den korta stunden.
Som tur är så stannar en tjej och hon har tagit registreringsnumret på bilen. Åhh just då skulle jag kunna gett henne en stor puss i pannan=). Vi kollar upp skylten och får reda på att det är nån jag känner. Mattias ringer upp dom,han är mycket bättre på att låta arg än mesiga jag.....
Hur kan vara så idiotisk så man försöker sticka från en parkering där folk kommer och går hela tiden...?????
Personen erkände men jag gillar inte att dom försökte smita.......

image36

Men kvällen räddades av mitt favorit program  Så ska det låta........=)

Kommentarer
Postat av: Eva

Finns många puckon där ute, tur du fick tag i en......

2008-02-29 @ 22:27:59
Postat av: Pat

Hmmm.... inte kul med folk som beter sig så. MEn tur att det löste sig i alla fall.

2008-03-03 @ 08:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0