Semesterplaner......

Min kära syster  och jag pratades vid imorse,lika mysigt som alltid!!!
Hon talade om ett hett semestertips som jag nappade på...!
Vi ska åka upp till Edsbyn,därifrån Krille kommer.
Dom har en årlig cruising med massa snygga bilar! (Säkert tuffa med rosa luder i)
Då samlas man hos Dan för han har en lägenhet i byn med utsikt över storgatan.....
Där dricker man lite bärs och står i fönstret och ropar: BÖRNA BÖRNA!!!!!
Det låter ju skit häftigt! (släng dig i väggen Smala Sussie....).
Några dagar senare är det i rättvik,vi hänger nog på den också. Fast där känner vi ingen med utsikt över Storgatan.
Är det nån om känner nån där så säg till........
Nu får jag sluta drömma och skynda mig till jobbet annars kommer jag försent.
Bild kanske kommer senare.....

Kommentarer
Postat av: Raggarkycklingen

Det låter ju underbart!!!!! =)

2008-02-07 @ 15:42:59
Postat av: Stekare-raggaren!

Får man följa med........? ;-)

2008-02-07 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0