Nakenbild............


Vaknade upp i morse och hade drömt att det var sol och jätte varmt. Jag blev väldigt sugen på att greja med
min mc.
När jag väl skuttade ur sängen och fick se vädret blev jag lite besviken. Det var molnigt och minusgrader=(.
Men dom som känner mig vet att jag är rätt envis. Så jag gick ut och mocklade lite. Japp höll nästan på
att frysa fingrarna av mig. När jag fått dit batteriet så startade den inte iaf......... Ur med batteriet igen och in och ladda det. Där står det nu.


                                image19



         En Mc mocklare under självlärning
  


                                   image20

Nu ska jag packa min väska det är dags för match=). Vilken tur att den är inomhus idag annars
hade jag behövt en stor termos med värmedricka..........


Kommentarer
Postat av: Bill

Det där ser bra ut vännen!
Nu vet jag vem som får lära mig ;-)
Kraaaam

2008-02-16 @ 19:46:00
Postat av: Pat

Härligt kompis, han måste ju vara helt klar tills du ska rulla ut han när det är dax för första turen ;)

Kraam

2008-02-18 @ 09:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0