En riktig mikaela låt=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Mmmm... en malin låt med!

2008-02-21 @ 15:32:40
Postat av: Eva

Ok....ville bara säga att det är en Eva-låt med!

2008-02-21 @ 18:18:35
Postat av: Anonym

Hihi.. kanske en alla låt? Va trevligt att vi kan tycka om samma låtar då Eva.. eftersom jag mest gillar skumma ;-)
Hehe =)
Får man förresten hålla på och kommentera andras kommentarer såhär? Eller måste man hålla sig till att kommentera inlägget? Hmm.. jag ska nog verkligen gå o lägga mig nu. Verkar som allt damm jag rört upp genom att packa ner grejer som legat på samma ställe allt för länge har gjort mig vimsig och pladdrig! Eller kan det vara så att jag bara är helt dödstrött... för jag är inte full det vet jag!! =) *Gonatt*

2008-02-21 @ 22:15:24
Postat av: Mia

Okej.. Nu har jag äntligen hittat hit! Frågade Evve igår vad hon tyckte om din blogg o hennes kommentar var rosa o mkt schlager! Och jag kan bara instämma. Jag kan ju inte titta på dina klipp från jobbet utan jag får kolla sen när jag kommer hem.. Tror att killen på den här klippet är den kassa-killen från melodifestivalen o då kan jag säga att jag inte håller med föregående talare.. *haha*
Kram på dig Mickan!!

2008-02-22 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0