Vi och två miljoner människor har varit på A6

Idag har jag och Mattias rastat min mamma. Vi åkte till A6
och handlade lite kläder till julbordet nästa vecka. Jag hittade två par stövlar=).
Jag brukar ha svårt att hitta stövlar som jag gillar, men det är väl nån vän som smittat av sig
kan jag tro....;-). Det ena paret fick jag av min supersnälla sambo och det andra kostade
jag på själv.


Cinna är ju hos oss och ska sova över till imorgon. Hon har redan hittat
sin favorit plats där hon kan spana på alla andra söta vovvar på gatan.



Jag är trött nu,sov inte mycket inatt. Ska mysa ner i soffan för att
kolla på en film. Hoppas jag får höra lite hundsnarkningar igen,har saknat
det massor.


Kommentarer
Postat av: Emsebemsebuse

snygga stövlar, bra shoppat!!! Önskar jag hade råd att shoppa lite.....

Tyvärr så snarkar inte Cinna så ofta, men hon kan värma gott ialla fall. Förstår att ni måste sakna muffe, varje dag, hela tiden. Hela familjens älskade Tyson! Hoppas Cinna ger er lite hund-glädje ialla fall.

KRAM

2008-12-06 @ 22:07:21
URL: http://emmauppsala.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh! Dom ser verkligen snygga ut!! Blir bara lite avundsjuk... ;)

Kramis

2008-12-07 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0