Lyx-onsdag

Gick hem från jobbet idag vid kl 12.00. Det var riktigt skönt! Jag åkte till
gislaved och handlade lite,åkte hem och åt middag för att senare åka
till min goa gotlänning för lite kompisvård=). Jag ville ju även träffa
nyförvärvet i Black Army ;-) lilla Astrid. Hon är 1,5 månad och stackars lilla
flicka redan medlem i AIK. Vi hade mysig fika och för att skaka ner fikat
blev det en liten promenad runt Kulltorp. ( Ja jag vet det finns inga långa rundor i Kulltorp för
då är man utanför;-) ). Jag såg min Islandshäst jag ska rida på till våren,det blir en utmaning.
Nu sitter jag och tittar ut och ser små söta snöflingor trilla utanför mitt fönster.
Man kanske skulle gå ut och lägga sig på backen och gapa och se om man fångar nån.
Imorgon är det dags för en härlig långpromenad med Cinna igen. Det var underbart att få
borra in näsan i päls igen.

På återseende min familj och vänner=)
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Cinna sa till mig igår, på telefonen, att hon ser fram emot er promenad!



PUSS

2008-12-04 @ 08:47:20
Postat av: Malin

Åh! Islandshäst!! Du måste berätta mer!

Kul att du har lilla Cinna att gosa med, kommer hon vara hos dig på pysselkvällen?

Kram

2008-12-04 @ 19:30:17
Postat av: Malin igen

DU ÄR UTMANAD! Läs min blogg....

2008-12-04 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0