Träningsläger i Vrigstad

Att man aldrig kan sluta...... Mitt kontrakt hade ju gått ut nu. Jag skulle åka dit för att testa om min gamla kropp
håller för fortsatt spel. Jag fick svar på att det fortfarande är jätte kul att spela och som det såg ut nu så
höll kroppen förvånadsvis bra.
Det började lite småkul faktiskt. Jag hämtade upp två lagkamrater som skulle åka med. eftersom vi inte setts på ett par veckor så tjatade vi rätt friskt. Vi hade åkt en bra stund när jag frågade om dom andra sett nån skylt där det stod Vrigstad??? Vår tränare hade precis kollat med oss när vi är framme. Vi sa om 10 min kanske.
Det var då jag kom på att: Faaaan vi har åkt fel väg. Jag har ju varit i Vrigstad massor av gånger. Vi hade kört 6 mil fel.
Pinsamt fick vi ringa till Mattias och fråga om närmsta vägen från Växjö till Vrigstad. Han fick ett gott skratt och alla i laget med när vi kom en halvtimma försent till träningen. Vi genomförde 5 träningspass under stekande hetta. Det kändes att jag druckit och ätit för mycket gott och inte rört på mig på flera veckor. Det var ett lyxigt liv. Sova på hotell,träna,få färdig lagad mat,ligga vid poolen mellan träningarna, kareoke och allsång på kvällarna. Vi hade en toppen helg med världens goaste lag,det är därför jag inte riktigt kan sluta!!!!!!

Elin min ena rumskompis   Robban stod för musik och sång          kortspel och godis innan kvällsdoppet
                                  


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0