Summering av speedway i Målilla

Jag chaufför till och från Målilla(lyckliga jag=) ). Resan startade redan vid halv 3.
Den bestod av åka bil,kissa,äta,åka bil, äta och så att kissa igen för säkerhets skull.
Det blev en del intag av öl under eftermiddagen och kvällen. Vissa var inte ens tysta när dom skulle andas=).


                                                                  
När vi kom fram parkerade vi vid en konsum affär och där låg även ahmeds eller nåt vad han nu kan ha hetat
lilla korvkiosk. Vi försökte gå på toa där men fick betala 10 spänn,men vad gör man inte för att få kissa.
Det blir mycket tjat om att kissa men det känns som om det  var nästan det enda vi gjorde=). Vi gick därifrån till
stadion och det var säkert hela 5 km eller nåt,där snackar vi om nytta med nöje.
Äntligen framme och tro det eller ej men det behövdes kissas igen. Det fanns även nån som gick in i 
speakerbåset och trodde att toan vär där......
Äntligen hittat en plats att stå för nån plats på gräsmattan fanns inte kvar att sitta på. 
Av alla ställen på stadion så råkade vi hamna 10 meter från min pappa eller vad han e??? ( det är han som ifrågarsätter faderskapet). Tur han lät bli att prata med mig men han hann att spy lite galla över mig ,oss till
Mattias.
Det var nästan så han förstörde min kväll igen......
Speedwayn blev iaf spännande och min snygge favorit Iversen han åkte tyvärr ut i semifinalen
och min tuffa favorit blev 4 tror jag. Jag trodde jag hade stenkoll men blev lite störd av öldrickande,studsande
gummibollar=)
                                               

Hoppas det här blir ett återkommande  evenemang för jag hade jätte kul!!!        

Kommentarer
Postat av: Emma

Ugh, jasså vår så kallade "pappa" var där...tur att man slapp vara med. Jag hade nog blivit en våt fläck....Tur vi har varandra och vår underbaraste mamma! Stackars Mattias som fick höra galla. Jag vill nog inte veta vad han sa om mig....



Verkar vara en hyfsat kul kväll ändå!



PUSS

2008-08-18 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0