Rastlös i regnet igen....

Inte mycket för mig en kväll som denna. Jag Mattias och Malin åt lite thai-mat innan.
Mattias försvann för lite Handboll och Malin åkte hem, då passar jag och Tyson på
att leka hans favorit lek. (nosbandy). Det är lite påfrestande för Matte för han skäller
konstant på bollen men det spelar ju ingen roll. Idag vann jag nog t.o.m=).



Nu får jag nog ta och träna lite gitarr för jag siktar på att bli en

                                                         ROCKSTAR

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för det som alltid jättetrevliga sällskapet!! Förlåt att jag smet iväg sådär men nu vet du ju också varför... tyckte jag kände mig lite mysko...

Tror förresten inte ett dugg på att du vann, jag har sett Tyson i action och honom leker man inte med i nosbandy!

Kram

2008-08-27 @ 21:13:32
Postat av: Eva

Du är ju redan en rockstar vännen ;-)

Kraam o godnatt

2008-08-27 @ 21:27:54
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0