Premiär redan i Augusti

Idag på morgonen fick jag ta på mig mössa för första gången
sen i Mars. Det gör inte mig nåt. Jag älskar mössor och skulle
kunna ha en hel affär. Nu blev jag lite sugen på att åka och handla
en varm och burrig mössa.
Jag var tvungen att ta hojen till jobbet idag. Fick såna tvångstankar att känna
hur kallt det var att köra utan mcbyxor=). Nu har jag ju inte så långt men det blev
väldigt kallt när man gasade lite. Jag vet jag inte är som man ska =). Nu får  jag
nog fortsätta jobba innan jag får fler tvångstankar=)

Kommentarer
Postat av: Eva

Inga tvångstankar idag eller??!!

Kanske skulle prova åka mc i bikini när det regnar.......

Syns snart!

Kraam

2008-08-26 @ 08:59:56
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: M

svar till Eva: Ge mig inga ideér som jag måste testa

2008-08-27 @ 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0