På väg till träning

Igår när jag satt i bilen på väg till träningen hörde jag på radion.
Det var programledaren som ringde upp sin flickvän som skulle säga vad det var
för nåt bra på tv den kvällen. Hon fick även välja ut 3 olika personer som hon skulle  vilja ligga med, gifta sig med
och vilja döda.... ur dom programmen som var på tv den kvällen.
Jag tänkte jag skulle göra det med=).
En person jag skulle ligga med isf är ju Ashton Kutcher i that 70`s show
En person att gifta sig med måste vara Joey i Vänner
Hmmm döda någon kom jag inte riktigt på. Skulle vara Per Morberg i Tv kocken han känns så skum.....=)

                                                       THAT '70s SHOW:  Kelso (Ashton Kutcher, R) tries to explain his feelings to Jackie (Mila Kunis, L) in the one-hour season premier episode of THAT '70s SHOW Bohemian Rhapsody airing Wednesday, Nov. 2 (8:00-9:00 PM ET/PT) on FOX.

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe.

En person jag skulle ligga med vore Patrick Dempsey (Dr McDreamy) i Grey's Anatomy, gifta mig skulle jag göra med Björn i Äntligen hemma (eller kanske Ross i Vänner) och döda måste nog bli någon utav de JOBBIGA brudarna i "nattöppet" ni vet de som bara babblar på om ingenting - irriterande till tusen!



Kul grej!

2008-08-27 @ 13:25:16
Postat av: Malin

Hmm.. jag snor kanske den här idén till min blogg.. så du kan läsa svaret där snart =)

2008-08-27 @ 16:10:29
Postat av: Pat

hihi...

2008-08-28 @ 08:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0