Laddar inför morgondagen

Imorgon ska jag iväg på min första GP tävling i speedway.
Vi ska till Målilla,som jag inte riktigt har pejl på var det ligger. Men det
är tur vi är fler i bilen annars vet man aldrig var jag hade hamnat....=). Det är jag ,Mattias
Eva och Patrik som åker. Ser fram emot det riktigt mycket!!!
Har fått tillbaka intresset för speedway igen det senaste året efter att alltid ha
varit där med pappa när jag var liten. Hade glömt hur kul och spännande det kan vara.
imorgon ska jag vara seriös och ha med mig: Penna, brassestol.matsäck,flaggor, tutor,kamera.
Hoppas bara inte vädret blir dåligt så tävlingen blir inställd. Först och främst hejar jag nog på Johnsson och Lindgren
men sen är det nog Nikki pedersen för han kör bra och tufft och sen Iversen för att han e snygg=).
Jag återkommer sen med bilder och text om kvällen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser fram emot bilder från den spännande speedwayen...hehe.

2008-08-18 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0