fredagkväll

Hade dåligt samvete över att jag bara tränat en gång denna veckan. Jag låg nästan sist
i träningsligan,känns lite konstigt eftersom jag i hela mitt liv legat i topp på den.
Nu har jag ju en bit att åka men ändå......
Jag och M åkte till huskvarna, jag för att träna och M fick roa sig själv nån timme. När jag duschat klart åkte vi in till
stan och åt lite thai mat på en ute-servering. Måste säga att det var rätt kyligt för att vara augustikväll,men
det höll ju uppe så man fick vara tacksam=).
Vi kunde sitta och titta på tjejer i 18 års åldern med kjolar kortare än troskanten med så mycket parfym att näsan 
sprängdes, små lammkött som sprang runt och drack öl.
Vi hade en mysig fredagkväll inne i stan=)

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0