En vecka kvar av semestern

Idag har varit en svår dag att motivera mig till något. Jag försökte handla lite kläder och se om det hjälpte....
Men det hjälpte bara en stund. Jag känner mig tom på nåt sätt. Jag har tappat förståelsen för en vän och dennes beslut.
Men imorgon när jag vaknar är det en ny dag och jag har en hel veckas semester kvar. Det är bara att rycka upp sig och göra nåt kul av den här veckan. Tänkte jag skulle hälsa på en vän som fick barn för 3 veckor sen.
På återseende lite oftare nu hoppas jag....=)

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att du uppdaterat, har saknat det ;-)

Njut nu av din sista vecka semester, nästa vecka blir det vardag igen.

Ha det gott vännen!!

En jätte-kraaaaaam att rycka upp dig med!!!!!!

2008-08-04 @ 09:38:29
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Pat

Folk gör konstiga val ibland, ibland så önskar man att man kunde påverka deras val. Men man kan int egöra mer är säga vad man tycker.



Ta vara på dig vännen



Kraaaaam

2008-08-05 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0