En dag på Liseberg m m

Det var flera år sedan jag var på Liseberg. Man känner sig som barn på nytt.
Jag älskar att åka det mesta. Slänggungorna är bland det värsta man kan åka där.
Min syster,Carlos och hans syster mötte upp oss på Liseberg. Vi åkte massor och spelade på hjulen.
Jag hade ingen tur men Emma vann massa choklad. Det var verkligen jätte trevligt att få vara där med min
syster och även ni andra med!!! Men jag saknar henne så mycket när hon inte är hos mig!!! Tack för att ni tog er tid att
vara där med oss=)! Dagen efter var det grillfest hos Eva och Janne. Emma och Carlos var med. Denna dag var Tottes födelsedag. Vi fick se hans presenter och mysa lite med honom och Amanda. När barnen lagt sig åkte hot-shoten fram
som vanligt. Det är ett trevligt inslag att shota lite. Vi lyckades nästan göra åt hela min födelsedagspresent.     


      


På fredagen firade vi mamma hemma hos dom. Hon bjöd på kräftor och paj,det var så gott!!!!
Jag har längtat efter kräftor ett tag nu så dom satt fint! Min bror och Monica var där oxå.
Efter maten spelade vi kubb. Jag förlorade som vanligt,är inge bra på det där. Andra omgången hade jag
Carlos i mitt lag så då fick jag vinna en gång. Vi var rätt trötta den kvällen så det blev rätt tidig hemfärd.
Jag fick ett mess den kvällen som vände upp och ner på min kväll. Men det var en lyckad kväll ändå.
Mamma verkade trivas när alla hennes barn är samlade=).

Kommentarer
Postat av: Emma

Carlos och jag hade jättekul på Liseberg OCH hemma hos Eva och janne! Det är alltid roligt att vara med dig min bästa syrra!



KRAMIS

2008-08-04 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0