Brrrr höst eller....?

Sitter inne i värmen nu och torkar mina dyngsura fötter.( där fick jag för att jag var kaxig)
Vi gick på speedway och tänkte kolla på Nikki Pedersen. Det var bra väder när vi åkte så
varför ta med paraply....?? Det hann inte gå mer en två heat så började det regna,och det var inte
lite heller. Det blev väntetid och en lejonburgare med Malin och William=). Tyvärr kom aldrig matchen
igång igen men jag hann se Nikki vinna ett heat iaf. Vi hade iaf trevligt sällskap och maten var
god så helt förgäves var det ju inte=). Vad hade man gjort annars en tisdagkväll? Tränat kanske?
Nu ska jag ta filten och sova till en film.

Kommentarer
Postat av: Emma

det var värst vad ni har blivit speed way-bitna...jag säger då det....



Pussisar

2008-08-19 @ 21:35:32
Postat av: Malin

Ja den matchen var väl inget vidare för 140 kr... men det var tur att vi fick träffa er lite så det kom något bra ur det =)

Kram på dig

2008-08-20 @ 07:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0