Ångest..? Nä inte särskilt....

Sitter här och tittar ut och regnet bara öser ner. Det har det gjort från den stunden jag
slog upp mina blå idag. Borde bli deprimerad för imån börjar jobb igen och det är ett helt år till
nästa semester. Just nu känns det ok att börja jobba. Men imån på morgonen kommer jag kunna
mörda nån för att få somna om....=). Tur för Mattias att han hinner vakna och åka innan jag gör det.
Det är det värsta med att jobba att man måste stiga upp. Ser fram emot 8 kaffet när man får vänja sig
att dricka jobbets cappucino igen och tjata lite skit med Eva igen. Det ska även bli kul att få träffa
Patrik och Malin m.fl. Jag kan känna att jag haft en rätt lugn semester och vilat massor mer än vad
jag gjort tidigare år och inte haft en massa måsten.
Idag har jag och Eve softat. Vi var hos Mia och fikade,åkte raggartur med Nasse och fixade mat.
En fördel med allt regnet är att jag slipper vattna blommorna och det är skönt eftersom jag är
så dålig på att komma ihåg dom,sen är det rätt skönt att vara ute och gå när det regnar.
Nu ska jag kolla sporten och se vad som hänt i OS under dagen eftersom jag har haft
roligare saker för mig idag och kommer att ha andra dagar oxå.


Pussåkram julgran

Kommentarer
Postat av: Eva

Längtar oxå till 8-kaffet imån ;-)

Sov gott vännen!

2008-08-10 @ 20:37:18
URL: http://smiletweety.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet vad du menar med att behöva stiga upp på morgonen....jag hatar det! Grrr....men på nåt sätt överlever man ju. Saknar dig!

2008-08-11 @ 09:12:40
Postat av: Nina

Jag hoppas VERKLIGEN att jag ingick i de där "m.fl", annars blir jag ledsen i ögat... ;-)

2008-08-11 @ 19:16:51
URL: http://smaulandskan.webblogg.se/
Postat av: Pat

Rätt skönt att vara tillbaka i vanliga rutiner ;).

Kramis

2008-08-13 @ 08:09:09
Postat av: Emma

såg att du äntligen dykt upp på facebook! Kul! du har stavat fel på efternamnet dock....ooops. Jag har en jättefin bild på dig från när vi var hos Eva som du kan ha som profilbild. Kan mejla den!

Om du vill! Eller lägga upp den på min blogg så kan du bara högerklicka på den och "spara bild som..." på din dator och sedan lägga upp den på din facebook. You like?

pöss

2008-08-13 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0