Åhh Hallå....

Nu är jag tillbaka igen. Är lite rädd att man tröttnat på att kolla min blogg
för jag uppdaterar ju ändå inte. Åskan slog sönder vårt modem och sen har vi inte
riktigt orkat ta tag i det. Men nu är vi tillbaka,får se hur länge det håller i sig denna gången.
Jag tänkte jag skulle göra en liten summering av semestern fastän jag har en vecka kvar.
Det har blivit en hel del mc åkande denna semestern och det har varit riktigt kul!!!!

Min fotbollskompis Lena letade sig ner till dom mörka skogarna här hos oss. Med lite
guidning kom hon rätt=). Vi tog på oss mc kläder och tog hojen ner till Varberg.
Vi åt lite mellanmål på fästningen och såg ut över havet. Efteråt gick vi en runda på fästningen och
vidare in till centrum.Man blir trött och varm av att gå med full mc utrustning,vi fick vila lite i en park
och svalka oss med en mjukglass. När vi kom hem på kvällen fixade Mattias lite gott grillat och vi
delade en bag in box även en och annan hot shot slank ner. Måste erkänna att jag var seg dagen efter.

                          

Senare den veckan kom Mattias hem från Stockholm där han och Patrik varit på koncert och med sig hade dom
min lillasyster och hennes nya pojkvän. Det blev nog ett skärrat första möte för dom. Tyson blev så glad när alla kom hem att han svimmade i all uppståndelse. Jag tror det var rätt tufft för dom att se. Vet man inte om det så tror man att han
håller på att dö=(. Vi myste på kvällen och drack vin och spelade Super Mario Bros på vårt gamla tv-spel.  Det var riktigt trevligt att få träffa Carlos,han verkar vara en jätte trevlig prick!! Nästa dag var det dags för Emma och co att åka vidare.
Vi laddade för mina kalas jag skulle ha på helgen. Jag fick jätte mycket fina saker,tack!! Min födelsedag blev väl inte riktigt som jag tänkt mig,min pappa kände för att förstöra den. Men vi åkte till Patrik och Martina på kvällen och åt kycklingvingar
och drack vin, då kändes det lite bättre.

På måndagen åkte jag och Eva på våran efterlängtade mc semester,den blev precis så lyckad som jag hoppats
på. Vi hade två jätte roliga dagar i Mariestad. Det enda vi var lite missnöjda med var att vi inte såg några raggarbilar knappt. Resan upp var mycket sevärd och några mysiga stopp. Vi åt frukost vid vättern och middag i karlsborg.


När vi kom fram handlade vi lite frukost och även lite gott att dricka.
Vi bodde i en liten lagom stuga nära Vänern,där vi tog ett kvällsdopp och svalkade oss.
Jag är en badkruka så jag tyckte det var kallt. Det var mitt första dopp i år.

             
Jag vaknade redan halv 8 nästa morgon,då råkade jag väcka Eva. Det fanns ju massa nytt spännande att hitta
på en dag som denna=). Vid middag checkade vi ut och det var dags att åka mc några timmar igen. Vi stannade till hos Malins föräldrar på vägen och fick jätte gott fika och trevligt sällskap. William visade glatt sin verktygslåda han hade
fått av morfar.
När vi kommit hem var det ara att packa igen för att ta en hoj ner till Varberg där våra män väntade på oss. För en gångs skull var det ingen njutbar tur. Jag hade ont i rumpa och armar och krampkänning i vader. Vi hade några trevliga dagar i
Varberg med sol och bus.

Kommentarer
Postat av: Eva

Va kul vi hade vännen!!!!

Kraaam

2008-08-04 @ 09:39:54
URL: http://smiletweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0