Träningsläger i Gränna 2008

I år åkte vi till Gränna för att finslipa formen till serien som börjar nästa helg.
Det blev ett läger med 4 träningspass,lite teori och massa bus och skratt=).
Fredagen var kalasväder och shortsen åkte på för dom flesta. Men
när vi vaknade lördag morgon hade det kommit snö IGEN. Första träningen vid kl.10.00
var det jätte kallt att springa med fotbollsskor i snön man kände inte tårna på flera timmar efter det.
Som tur var blev det ett kort pass och vi fick ha lite teori genomgång istället inne=).
Efter middagen var det dags för pass nummer 2. Jippi lite målvaktsträning i all geggan. Det var inte mycket till
gräs man såg. När man kastat sig några gånger så vägde kläderna bly. Jag blev inte insläppt i vår stuga senare.
I varje stuga bodde vi 6 st tjejer eller 5 tjejer och en mamma........=). Lördagkvällen avslutades med lite tipspromenad och tävlingar. Min gren jag vann var: Vem har störst käft och kan stoppa i mest marsmallows
i munnen. Fattar inte varför jag vann,hi hi. Söndag middag vi städar och åker hem. Då var man rätt tacksam att
få åka hem.

Här är lite bilder från helgen:
           

image80

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0