Puh nu har man landat efter en hektisk helg......

I fredags hjälptes jag och eva åt att byta olja och oljefilter på hennes hoj.
Vi tog även bort avgasröret för att slipa väck rost och sen lacka det. Det var jätte roligt!
Det gick lite för smidigt för att vara sant,måste bara ha glömt nåt eller att nåt inte håller=).
Skönt jag slipper köra den hojen sen,hi hi=). Lördag morgon upp och packa för två matcher
och ett hotell besök. matchen började 13.30. Det var en riktigt rolig match,vi mötte ett riktigt bra lag.
Tyvärr förlorade vi men det var vår helt klart bästa match!! Förbundskaptenen för F19 landslaget var
och kollade och blev impad av några tjejer i vårt lag.Synd man inte riktigt hade åldern inne.... hi hi.
Efteråt iväg till spa och hotellövernattning. Mycket avslappnande och trevligt med goda vänner. God mat
(lite mat på tallriken bara enligt Eine) och nån god drink.
Söndag morgon upp vid 8.00. Man fick locka med riktigt god frukost för att få upp mig så mitt
i natten=). Plocka i ordning och iväg till nästa match. Lite segare idag med en gammal kropp och
blåsor under fötterna. Idag blev det vinst med 3-0. En underbart mysig och rolig helg men det känns
riktigt skönt nu när man är hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0