En mysig Fredag

Jag gick hem lite tidigare från jobbet för att leka med Tyson på hans egen trädgård där han
är kung=). När jag gjort mig färdig hämtade jag Malin på jobbet för en shopping tur i Halmstad.
Det var jätte mysigt och handlade gjorde vi en del=). Man kände verkligen att det var vår i Halmstad,
jätte mycket människor på ute-serveringarna. Där hade man kunnat sitta en hel kväll under en filt
och dricka gott. Hungrig blir man efter shopping. Vi gick på nåt mysigt litet ställe med
italiensk mat. Någon tog allt äckligt på samma tallrik och jag åt god pasta..
Senare på kvällen kom Patrik,Martina och Filip. Mattias hade fixat lite grillmat,kanon gott!
Vi satt på altanen tills kl nästan var 22.00. Då hade Filip däckat.

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0